A megrendelét terméket/termékeket 14 napon belül küldheted vissza részünkre!
Hogyan kell visszaküldeni a terméket?
Kérheted, hogy a visszárudat rajtunk keresztül a GLS futára vegye fel Tőled, ebben az esetben a visszaszállítás költsége (1.990 Ft) levonásra kerül a visszautalásra kerülő termék/termékek árából. Ha ezt választod, akkor kérlek a lent látható űrlapot töltsd ki, majd küldd el nekünk!
Más futárszolgálaton keresztül is feladhatod nekünk a visszaküldésre kerülő terméket/termékeket az alábbi címre:
Dressimo - 6000 Kecskemét, Csányi út 1-3
értesítési e-mail cím: info@dressimo.hu telefonszám: 06204603700
Ebben az esetben a megjegyzés rovatban tüntesd fel légy szíves a megrendelésszámot!
A visszaküldeni kívánt terméket/termékeket mindig jól csomagold be, hogy ne sérüljenek a szállítás során! A szállítás során sérült termékeket nem áll módunkban visszavenni.
Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?
Nem, nincs lehetőség egy visszaküldött termék közvetlen cseréjére. Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás arra a számlára, amit megadtál. A másik méretet pedig – amennyiben elérhető – meg tudod rendelni.
Mi történik a visszaküldött termékekkel, miután már visszaküldtem nektek?
Miután a megfelelő csomagolásban visszaküldted nekünk a terméket a GLS-en vagy egy másik, általad választott futárszolgálaton keresztül, a csomag útnak indul hozzánk. A beérkezett termékeket először kicsomagoljuk és azonnal nyilvántartásba vesszük, hogy a pénzvisszatérítés automatikusan elindulhasson. A visszaküldött termékeket gondosan átnézzük, amennyiben azok sérülten vagy foltosan érkeznek vissza hozzánk, felvesszük Veled a kapcsolatot.
Rendelés adatai: